BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Promocja poznańskiego stadionu

W środę Poznań zaczął kampanię promującą nowo wybudowany stadion na Euro 2012. Promocja odbywać się będzie poprzez reklamy w prasie, w Internecie, a także poprzez rozdawanie nasion trawy. Kampania ma charakter ogólnopolski, trwać będzie do końca września.

O promocji miasta poinformował na konferencji Borys Fromberg, zastępca dyrektora Biura Promocji Miasta

W największych miastach Polski, na 450 bilboardach pojawią się stadionowe plakaty. W Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Sopocie i Wrocławiu pojawią się promocyjne instalacje: piłkarska murawa oznaczona charakterystycznymi liniami boiska i z poznańskim logotypem.

Fromberg poinformował też, że promocja poznańskiego stadionu odbywać się będzie także za pośrednictwem sieci internetowej, w tym na oficjalnym profilu miasta na portalu społecznościowym facebook.

Oficjalne otwarcie obiektu odbędzie się 20 września, a uświetni je koncert Stinga.

źródło i zdjęcie: PAP

logo footer