BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Sharp został siódmym globalnym partnerem UEFA EURO 2012

Sharp podpisał umowę sponsorską z UEFA na, oprócz partnerstwa podczas EURO 2012, wszystkie narodowe rozgrywki do końca 2013 roku. Sharp jest członkiem programu UEFA EUROTOP.

Zgodnie z umową Sharp stał się wyłącznym dostawcą wyposażenia audiowizualnego oraz produktów związanych z energią słoneczną podczas najważniejszego turnieju UEFA, który odbędzie się w 2012 roku w Polsce i na Ukrainie.

Sharp to już siódmy partner globalny UEFA EURO 2012. Wcześniej umowy podpisały takie firmy jak adidas, Castrol, Coca-Cola, Hyundai-Kia, Carlsberg i McDonald. Komercyjny program EUROTOP związany jest ze sponsorowaniem najważniejszych imprez drużyn narodowych UEFA.

W ramach umowy sponsorskiej, która zawiera zintegrowane prawa sponsorskie w Europie, Sharp rozpocznie różne kampanie marketingowe związane z piłką nożną w celu zwiększenia świadomości marki Sharp zapewni UEFA najlepszej jakości produkty i rozwiązania audiowizualne, które pomogą w transmisji z wydarzeń z udziałem najlepszych drużyn w Europie.

Jestem zaszczycony, że mamy możliwość być partnerem EUROTOP w trakcie UEFA EURO 2012 w roku, w którym obchodzimy stulecie istnienia, powiedział Toshishige Hamano, dyrektor wykonawczy i wiceprezes Sharpa. Dzięki sponsoringowi chcemy zwiększyć wartość marki Sharp i kontynuować prace związane z dalszym rozszerzeniem działalności w Europie, dodał Hamano.

Oprócz UEFA EURO 2012 i program EUROTOP umowa mówi o innych rozgrywkach reprezentacyjnych, chodzi między innymi o Mistrzostwa Europy UEFA do lat 21 (w 2011 i 2013 roku), Mistrzostwa Europy Kobiet UEFA (2013) oraz Mistrzostwa Europy w Futsalu UEFA (2012).

źródło: www.sportbiznes.pl
zdjęcie: www.pl.uefa.com

logo footer