BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Ruszył portal internetowy o PGE Arena Gdańsk

PGE Arena Gdańsk ma już swoje wirtualne oblicze. Ruszył portal internetowy, na którym znajdziemy wszystkie interesująca nas informacje dotyczące stadionu.

Aby stadion piłkarski mógł sprawnie funkcjonować, nie wystarczy wybudowanie nowoczesnego obiektu. Potrzebny jest również sprawny marketing, bez którego żaden biznes nie ma szans powodzenia. W dzisiejszych czasach najprostszym i jednym z najefektywniejszych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów jest Internet. Nie zapominają o tym osoby odpowiedzialne za budowę stadionu. Właśnie zainaugurował działalność portal internetowy PGE Areny Gdańsk - www.pgearena.gdansk.pl.

Chcieliśmy spojrzeć na stadion jak na żywy organizm, a nie tylko ciekawy obiekt sportowy. Obecnie stadiony koncentrują funkcje zarówno sportowe, rekreacyjne jak i kulturalne, mówi Michał Rumiński z Jamel Interactive, która przygotowała internetowy portal stadionu.

Portal PGE Areny Gdańsk ma być aktywnym źródłem informacji o planowanych wydarzeniach sportowych oraz kulturalnych. Jej grupę docelową stanowią głównie odbiorcy imprez masowych, stąd też elementem dominującym witryny jest dynamiczny moduł aktualności oraz łatwy dostęp do informacji przydatnych gościom obiektu, takich jak lokalizacja czy dojazd. Później pojawi się również szczegółowy kalendarz imprez.

Ważne było zaakcentowanie w strukturze strony funkcji biznesowych obiektu. W tym celu stworzono odrębną podstronę skierowaną do osób zainteresowanych ofertą konferencyjną, gastronomiczną czy też lożami VIP albo miejscami biznesowymi.

Kompleksowość działań, podjętych w celu stworzenia internetowego wizerunku PGE Areny Gdańsk wymagała również zagospodarowania obszaru mediów społecznościowych, tłumaczy Rumiński.

Dlatego powstała aplikacja Wirtualny stadion PGE ARENA Gdańsk. Dzięki niej użytkownicy Facebooka mogą stworzyć własny awatar oraz zająć miejsce w jednym z sektorów PGE Areny Gdańsk. Podobnie jak na prawdziwym stadionie, liczba miejsc na wirtualnych trybunach jest ograniczona do 42 tys. Aplikacja umożliwia także zapraszanie znajomych, przypisanie swojemu awatarowi komentarza oraz wysyłanie wiadomości. Jednocześnie uruchomiony został profil PGE Arena Gdańsk na facebooku, który razem z już funkcjonującym kanałem Youtube stanie się miejscem, gdzie będzie można znaleźć bieżące informacje o stanie budowy, samym stadionie, a w przyszłości na temat zbliżających się imprez. Będą to zarówno informacje w formie newsów, jak i materiały wideo.

Rzadko który obiekt sportowy angażuje w sposób aktywny internautów. Chcieliśmy to zmienić i dać użytkownikom Facebooka możliwość zasiadania na wirtualnych trybunach PGE Areny, mówi Michał Fijałkowski ze spółki BIEG 2012.

Najważniejszymi wydarzeniami na stadionie będą mecze Lechii Gdańsk. Tak samo będzie też na stronie internetowej. Będzie tu można znaleźć wszystkie informacje na temat klubu, od najdawniejszej historii po bieżące wydarzenia. Jedną z ważniejszych funkcji ma być w przyszłości możliwość zakupu biletu na mecze biało-zielonych oraz doładowania karty płatniczej, którą będzie można płacić na PGE Arenie Gdańsk w ramach systemu płatności bezgotówkowej. W przyszłości planuje się również stworzenie wirtualnego spaceru po stadionie. Podobny system funkcjonuje na stronie poznańskiego obiektu. Żeby ułatwić kibicom poznanie sposobu działania nowoczesnych rozwiązań na stadionie, pojawią się również aplikacje będące instrukcją obsługi kart kibica, kołowrotów, sposobu dokonywania zakupów oraz poruszania się po obiekcie.

Na nowej stronie pojawi się również wideo portal, za pomocą którego będziemy mogli być na bieżąco z wydarzeniami na PGE Arena Gdańsk oraz zajrzeć do wnętrza stadionu za pomocą kilku kamer.

Oczywiście informacja o nowej stronie stadionu ma dla nas duże znaczenie, mówi Błażej Słowikowski, rzecznik Lechii Gdańsk. Jesteśmy przekonani, że platforma będzie doskonałym dopełnieniem tego co dziej się na Lechia.pl. Cieszymy się zwłaszcza z aplikacji pomagających zapoznać się z obiektem oraz warstwie informacyjnej dotyczącej oferty biletowej na konkretne wydarzenia sportowe i kulturalne. Dziś trudno oszacować gdzie znajdują się granice możliwości tej witryny www.

źródło: www.trojmiasto.gazeta.pl
zdjęcie: www.pgearena.gdansk.pl

logo footer