BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Promocja Poznania przed Euro 2012 czy budowa teatru?

Pieniądze, które miały promować mistrzostwa Europy w piłce nożnej w 2012 roku, poznańscy radni chcą przeznaczyć na teatr.

Poznań planuje przeznaczyć prawie 8 mln zł na reklamę miasta jako organizatora Euro 2012. Część akcji, np. "Krewni Euro" (honorowe oddawanie krwi), już trwa.

Ale radni mówią: stop. Wczoraj upływał termin zgłaszania poprawek do budżetu miasta. Niemal wszystkie zasiadające w radzie miasta kluby chcą przesunięcia części pieniędzy z promocji na inne cele. Uważają, że skoro miasto tnie gdzie może, powinno ograniczyć też środki na promocję.

Ich zdaniem Euro jest ważne, ale świat nie kończy się na 2012 r. Nie można rezygnować z pewnych inwestycji. Dlatego np. wnioskują o przesunięcie 2,5 mln na budowę teatru.

2,75 mln z puli na promocję Poznania przed Euro 2012 chce zabrać PiS na przyspieszenie procesu tworzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod budownictwo.

W budżecie w 2010 r. Poznań na promocję przeznaczył nieco ponad 20 mln zł, z czego ponad dziewięć na działania promocyjne związane z Euro 2012.

Wrocław, miasto porównywalnej wielkości i też jeden z gospodarzy mistrzostw, na promocję zamierza przeznaczyć prawie 23,5 mln zł. Z czego 3,8 mln zł na promocję związaną bezpośrednio z Euro 2012.

źródło: www.portalsamorzadowy.pl
zdjęcie: Mat. prasowe

logo footer