BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Spot Light głównym sponsorem Targów Światło 2011

Producent oświetlenia Spot Light, został po raz drugi Złotym Sponsorem Targów Światło 2011. Jest to największe wydarzenie branżowe tego typu w Europie Środkowowschodniej oraz jedyne w Polsce.

Firma na swoim stoisku, zaproponuje najnowsze i innowacyjne produkty skierowane zarówno do klientów biznesowych jak i indywidualnych.

Między 23 a 25 marca 2011, hale warszawskiego Centrum Wystawienniczego EXPO XXI wypełnią się światłem, a to za sprawą odbywających się tam XIX Międzynarodowych Targów Sprzętu Oświetleniowego ŚWIATŁO 2011. Firma Spot Light będzie ich sponsorem po raz czwarty, z czego drugi raz na zasadzie "Złotego Sponsora".

Opierając się na naszym doświadczeniu przewidujemy, że w tym roku targi zgromadzą około 15 tysięcy osób. Jest to doskonała okazja do prezentacji nowości, ze względu na obecność reprezentantów różnych sektorów i profesji. Towarzyszące wydarzeniu konferencje, seminaria oraz warsztaty pozwolą nam na cenną wymianę informacji branżowych, mówi Christian Ortlieb, właściciel Spot Light.

Jedną z głównych nowości jakie Spot Light zaprezentuje, będą niespotykane dotąd systemy ekranów ledowych, które zostały przygotowane we współpracy z niemiecką firmą Freitag Technologies. Pierwszy raz pokazane zostaną również źródła światła LED w kształcie tradycyjnej żarówki, której efektywność wynosi 40W, 430 Lumenów i w barwie 2700 Kelwinów.

Dodatkowo swoją oficjalną premierę będą miały miedzy innymi żyrandole i plafony z linii "Powrót do Klasyki", oczka sufitowe z metalowej siatki, kryształu i innych materiałów. Uczestnicy targów zobaczą także kolejną odsłonę lamp serii Ball, które będą wydajniejsze oraz bardziej energooszczędne dzięki zastosowaniu nowych źródeł światła.

Wierzymy, że nasza nowa oferta pozytywnie zaskoczy uczestników targów. Zależy nam zarówno na szerszym dotarciu do miejsc użyteczności publicznej jak i do gospodarstw domowych. Kierując się tymi założeniami oraz doświadczeniem na rynku, stworzyliśmy propozycje, które z pewnością zainteresują obie grupy docelowe, dodaje Ortlieb.

źródło i zdjęcie: www.egzogroup.pl

logo footer