BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

"Piłkobranie" - nowa kampania firmy Marley

Firma Marley rozpoczęła kampanię o nazwie "Piłkobranie". Kampania ta w postaci konkursu trwa do końca maja br., a nagrodami są piłki nożne firmy Adidas.

Poprzez nową kampanię "Piłkobranie" firma Marley podkreśla, iż wśród swoich klientów docenia tych, którzy interesują się piłką nożną. Z różnego rodzaju badań wynika, że nabywcy produktów Marley w większym lub mniejszym stopniu interesują się tą dyscypliną. Z zasadami akcji można zapoznać się również na stronie internetowej poświęconej wyłącznie temu wydarzeniu, którą znajdziemy pod adresem: pilkobranie.marleypolska.pl

Zasady konkursu "Piłkobranie":

  • Wymyślić hasło reklamowe łączące tematyką produkty Marley z piłką nożną.
  • Zapisać się do newslettera.
  • Wysłać swoje hasło na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. wraz z imieniem i nazwiskiem, numerem telefonu oraz adresem pod który zostanie wysłana ewentualna nagroda.

W nowej kampanii firmy Marley - "Piłkobranie" można wygrać jedną z 20 piłek nożnych firmy Adidas.

źródło i zdjęcie: www.marley.pl

logo footer