BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Produkt "Polish Pass" dla kibiców Euro 2012

Spółka PL.2012 zawarła wczoraj porozumienie o współpracy z Netmedia Business Travel Sp. z o.o., Netmedia SA oraz Polish Travel Quo Vadis Sp. z o.o. w sprawie przygotowania i uruchomienia produktu "Polish Pass" dla kibiców Euro 2012.

Kupując "Polish Pass" gość przybywający do Polski w czasie turnieju finałowego UEFA EURO 2012™ będzie mógł zarezerwować i wykupić nocleg oraz opłacić możliwość korzystania z komunikacji miejskiej w miastach-gospodarzach. Jeśli zaś będzie planował przemieszczanie się po terenie kraju, będzie mógł opłacić sobie możliwość korzystania z komunikacji kolejowej na terenie Polski lub wykupić bilet lotniczy obowiązujący na przeloty po Polsce i pomiędzy Warszawą a Kijowem.

Dzięki "Polish Pass" gość turnieju będzie mógł także wykupić specjalne ubezpieczenie zdrowotne na czas pobytu w naszym kraju. Będzie to więc pełen pakiet, który zapewni każdemu kibicowi komfort i bezpieczeństwo. Co istotne - klient sam zdecyduje o złożoności produktu i sam go stworzy dopasowując ofertę do własnych potrzeb. Może zdecydować się tylko na jeden element wchodzący w skład oferty "Polish Pass", bądź wybrać kilka spośród nich.

Pomysłodawcą i koordynatorem wdrożenia produktu „Polish Pass” dla kibiców Euro 2012 integrującego oferty partnerów z branży hotelowej, transportowej i ubezpieczeniowej jest PL.2012. Rozpoczęcie sprzedaży usług wchodzących w skład pakietu powinno nastąpić do 1 grudnia 2011 r., a kupić go będzie można poprzez internetowe portale dystrybucyjne. Ich stworzeniem i obsługą zajmą się biznesowi partnerzy PL.2012: Netmedia SA oraz Polish Travel Quo Vadis Sp. z o.o.

źródło: PL.2012
zdjęcie: www.kibice-razem.pl

logo footer