BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Poznań wybrał partnerów medialnych

400 dni przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM Poznań wybrał partnerów medialnych. Przygotowania miasta w tym zakresie będą wspierać Radio Merkury i dziennik "Polska Głos Wielkopolski"

W piątek prezydent Ryszard Grobelny podpisał list intencyjny z Ryszardem Ćwirlejem z Radia Merkury oraz z redaktorem naczelnym dziennika "Polska Głos Wielkopolski" Adamem Pawłowskim w sprawie partnerstwa medialnego podczas Euro 2012 w Poznaniu. Euro to nie tylko święto piłkarskie, ale także duże wydarzenie o charakterze społecznym. Chcemy by nasi partnerzy medialni pomogli nam budować pozytywną atmosferę wokół turnieju, powiedział prezydent Ryszard Grobleny. Od tego momentu czujemy się współgospodarzem mistrzostw, dodał chwilę przed podpisaniem umowy o współpracy członek zarządu Radia Merkury Ryszard Ćwirlej.

Na 400 dni przed rozpoczęciem UEFA EURO 2012TM Poznań ogłosił też dwa konkursy dziennikarskie pt. "Welcome to Poznań" oraz "Moje miasto na Euro". Pierwszy z nich adresowany jest do wszystkich mieszkańców miasta i regionu, którzy na chwilę chcą się wcielić w rolę felietonistów. Drugi konkurs "Moje miasto na Euro" jest skierowany do klas ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. By wziąć w nim udział uczestnicy powinni stworzyć kilkuminutowy materiał radiowy lub telewizyjny, który będzie prezentował walory miasta i mieszkańców kibicom, którzy za rok przyjadą do Poznania.

Szczegółowe regulaminy obu konkursów zamieszczone są na stronie internetowej www.poznan.pl w zakładce UEFA EURO 2012™.

źródło i zdjęcie.: www.poznan.pl

logo footer