BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

"Piłkobranie" - II edycja konkursu firmy Marley

Ruszyła II edycja konkursu firmy Marley Polska "Piłkobranie". Wygraną w konkursie jest jedna z 15 piłek nożnych firmy Adidas.

"Piłkobranie"- to już druga edycja konkursu firmy Marley Polska Sp. z o.o. Każdy uczestnik ma szansę wygrać nagrodę jaką jest jedna z 15 piłek nożnych firmy Adidas.

Zadanie konkursowe polega na wymyśleniu hasła reklamowego dla dowolnego produktu z oferty Marley oraz zapisaniu się do newslettera Marley Polska Sp. z o.o.

Aby wziąć udział w II edycji konkursu firmy Marley Polska - "Piłkobranie" należy przesłać hasło reklamujące produkty firmy Marley na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. do 31 października 2011r.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 2 listopada 2011 r. na stronie internetowej Marley.com.pl oraz Pilkobranie.MarleyPolska.pl.

źródło i zdjęcie: Marley Polska

logo footer