BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

OKNOPLAST sponsorem Interu Mediolan

Producent okien firma OKNOPLAST została Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan. Umowę zawarto do końca czerwca 2013 roku, czyli na połowę obecnego sezonu ligowego oraz cały następny.

W ramach współpracy logo OKNOPLAST pojawia się m.in. na stadionie podczas meczów - na bandach video i ekranach stadionowych. Firma zamieściła banner na stronie internetowej klubu oraz posługuje się logotypem „Top Sponsor Interu Mediolan” oraz zdjęciem i wizerunkami piłkarzy we wszystkich swoich materiałach reklamowych.

Rozmowy w sprawie nawiązania współpracy z klubem trwały kilka miesięcy. O wyborze OKNOPLAST przesądziła przede wszystkim pozycja biznesowa firmy, gdyż Inter Mediolan - jedna z najlepszych drużyn na świecie - wiąże się strategicznie z firmami o równie silnej pozycji w swoich branżach, takich właśnie jak OKNOPLAST w branży stolarki otworowej. Niezmiernie istotny był również wizerunek firmy. OKNOPLAST - jako firma działająca zgodnie z najwyższymi zasadami etyki biznesu, produkująca najwyższej jakości wyroby energooszczędne oraz czynnie wspierająca ośrodki pomocy dla najmłodszych, idealnie wpisuje się w określony model firm, stanowiących grono sponsorów klubu.

Cieszy nas wsparcie spółki, która działa w całej Europie. Pod względem doboru sponsorów chcemy być klubem międzynarodowym, mającym partnerów działających w wielu branżach. Nie mieliśmy jeszcze okazji współpracować z producentem okien, dlatego cieszymy się, że nasz nowy sponsor działa właśnie na tym polu. Jesteśmy przekonani, że pomoże to w działalności zarówno na naszym rynku, jak i na arenie międzynarodowej - mówi Ernesto Paolillo, Dyrektor Generalny Interu Mediolan

Inter Mediolan to klub znany na całym świecie, jest m.in. trzykrotnym triumfatorem Ligi Mistrzów. Liczymy, że dzięki współpracy zwiększymy rozpoznawalność marki OKNOPLAST na rynku międzynarodowym – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu firmy. Obecnie OKNOPLAST jest w pierwszej piątce pod względem sprzedaży okien PVC w Europie.

Firma prowadzi obecnie działalność na 8 międzynarodowych rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Włoch i Węgier, na których posiada bardzo mocna pozycję. Oprócz Polski największym rynkiem zbytu dla OKNOPLAST są Włochy. W kraju tym firma działa od 2007 roku, jest także drugim najchętniej wybieranym producentem okien PVC.

 

źródło: Oknoplast

logo footer