BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Firma OKNOPLAST sponsorem Borussii Dortmund

Firma OKNOPLAST, należąca do ścisłej czołówki producentów okien PVC w Europie, została sponsorem Borussii Dortmund. Kontrakt podpisano na rok.

Przez cały okres obowiązywania umowy OKNOPLAST może posługiwać się tytułem Partnera Borussii Dortmund. Kontrakt daje także firmie prawo do posługiwania się wizerunkami piłkarzy we wszystkich materiałach promocyjnych. Już niedługo w mediach pojawią się reklamy OKNOPLAST z polską trójką - Lewandowskim, Błaszczykowskim i Piszczkiem.

Podczas meczy na Signal Iduna Park kibice zobaczą logotyp firmy na telebimach i videobandach wokół murawy oraz w strefie Vip. Logo OKNOPLAST pojawi się również na stronie internetowej klubu. Firma obecna będzie również w komunikacji z fanami Borussii na całym świecie, za pośrednictwem newsletterów oraz z wykorzystaniem social mediów. Do dyspozycji będzie miała również działania skierowane do swoich partnerów handlowych i klientów w postaci eventów czy programów motywacyjnych, dających możliwość przeżycia na żywo emocji związanych z meczami Borussii w Bundeslidze i Lidze Mistrzów.

Decyzja jest wynikiem strategii marketingowej, ukierunkowanej na ugruntowanie marki OKNOPLAST na każdym z rynków, na których firma działa. Działania marketingowe dobierane są w zależności od potrzeb danego rynku, a wspólnym mianownikiem  jest pozycjonowanie firmy jako lidera w segmencie okien Top Premium. Poprzez sponsoring firma chce umocnić markę na rynku niemieckim, gdzie posiada obecnie blisko 300 punktów handlowych.

Nie od dziś wiadomo, że dla Niemców liczy się przede wszystkim jakość. Dlatego doszliśmy do porozumienia wkrótce po wizycie przedstawicieli klubu w siedzibie naszej firmy, gdzie mogli obejrzeć nie tylko jeden z czołowych zakładów produkcji okien w Europie, ale również zobaczyć nasze dotychczasowe sukcesy sprzedażowe na niełatwych do zdobycia rynkach zachodnich. Myślę, że szefom Borussii spodobał się nasz sposób prowadzenia biznesu i jasna strategia budowy silnej okiennej marki w Europie. A dlaczego nasz wybór padł na Borussię? To jeden z najbardziej utytułowanych niemieckich klubów i 8-krotny mistrz Niemiec (ostatnio w 2012 i 2011 roku), a także triumfator Ligii Mistrzów z 1997 roku. W 2013 r. drużyna dotarła do finału tychże rozgrywek. Wybór padł właśnie na ten klub, gdyż OKNOPLAST jako lider oraz ekspert w swojej kategorii wiąże się z najlepszymi, tak o współpracy mówi Mikołaj Placek Prezes Zarządu OKNOPLAST.

Nie bez znaczenia było też to, że kluczowymi zawodnikami zespołu jest trzech reprezentantów Polski: Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski i Łukasz Piszczek. Jesteśmy dumni, że wspólnie z tymi piłkarzami promujemy najwyższą polską jakość, a dodatkowo jesteśmy ambasadorami naszego kraju na rynkach zachodnich i jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek, dodaje Mikołaj Placek.

źródło i zdjęcie: OKNOPLAST

logo footer