BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Rozpoczęto kampanię promocyjną hali widowiskowo-sportowej w Gliwicach

W poniedziałek, 4 listopada 2013 r., ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna powstającej w Gliwicach hali widowiskowo-sportowej. Przez trzy tygodnie w czasie najwyższej oglądalności w TVP 1 i TVP 2 emitowany będzie spot promocyjny hali.

Gliwicka hala widowiskowo-sportowa będzie jednym z największych i najnowocześniejszych obiektów tego typu w Polsce. Organizowane w niej imprezy mają mieć ogólnopolski zasięg. Okres budowy zostanie wykorzystany dla promocji obiektu w całym kraju.

Chcemy zwiększyć rozpoznawalność hali w Polsce. Celem rozpoczynającej się kampanii jest wzbudzenie zainteresowania obiektem, stąd dosyć intrygująca forma spotu promocyjnego. Zależy nam, żeby w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy o gliwickiej inwestycji usłyszała jak największa liczba Polaków, tak aby gdy w hali będą odbywały się pierwsze duże imprezy, nikt nie miał wątpliwości gdzie się ona znajduje, mówi Nina Drzewiecka Kierownik Referatu Promocji Urzędu Miejskiego w Gliwicach.

Reklamówkę nakręciła na zlecenie miasta gliwicka firma i3D S.A., która w ubiegłym roku przygotowała bardzo dobrze odebrany spot promocyjny z okazji zgromadzenia WTA. Koszt kampanii to 540 tys. zł.

Początek ogólnopolskiej kampanii promocyjnej to moment, w którym będziemy musieli rozstać się z rozpoznawalną w regionie nazwą "Podium". Obiekty takiej skali jak budowana przez nas hala są bardzo atrakcyjne marketingowo dla dużych firm. Będziemy chcieli pozyskać sponsora tytularnego hali, który w zamian za prawa do nazwy będzie płacił określone wynagrodzenie. Jeżeli hala będzie promowana z nazwą "Podium", bardzo trudno będzie później zmieniać ją na inną. Trochę szkoda, bo oczywiście wszyscy zdążaliśmy się zżyć z dotychczasową nazwą, ale kiedy w grę wchodzą finanse miasta nie ma miejsca na takie sentymenty, mówi prezydent Gliwic, Zygmunt Frankiewicz.

Zarówno w spocie telewizyjnym jak i we wszelkich nowych materiałach promocyjnych zrezygnowano z nazwy "Podium" na rzecz "Hali widowiskowo-sportowej Gliwice" lub w skrócie "Hali Gliwice". Taką strategię stosowano również w przypadku podobnych inwestycji. Chociażby trójmiejskiej "Ergo Areny", która na etapie budowy określana była jako "Hala Gdańsk Spot".

źródło i zdjęcie: www.gliwice.eu

logo footer