BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Przyspieszył proces sprzedaży praw do nazwy stadionu we Wrocławiu

Zarządzająca Stadionem Wrocław spółka Wrocław 2012 zaprasza wszystkie zainteresowane firmy do negocjacji w sprawie sprzedaży praw własności do nazwy obiektu. Wnioski o przystąpienie do negocjacji można składać do 22 listopada.

Można powiedzieć, że w sprawie sprzedaży nazwy ruszamy z szybszego biegu. Na stadionie zakończyły się już prace wykończeniowe, przeprowadzono restrukturyzację spółki, zmienił się także wizerunek i sposób postrzegania samego obiektu. To dobry moment na rozpoczęcie negocjacji, podkreślił rzecznik prasowy spółki Wrocław 2012 Adam Burak.

Firma, która zdecyduje się na złożenie oferty i po negocjacjach podpisze umowę, otrzyma nie tylko prawo do umieszczenia swojej nazwy w nazwie stadionu, ale także możliwość umieszczenia swojego loga na elewacji obiektu. Nazwa sponsora pojawi się także na wszystkich materiałach reklamowych oraz na znakach kierunkowych wskazujących dojazd do piłkarskiej areny.

Nie dajemy sobie jakiejś konkretnej daty na zakończenie negocjacji. To są trudne i długie negocjacje, a nam zależy na wynegocjowaniu jak najwyższej kwoty. Trzeba też pamiętać o tym, że samo przygotowanie dokumentów może potrwać kilka miesięcy, dodał rzecznik.

Spółka Wrocław 2012 ocenia wartość kontraktu na 4-5 mln zł rocznie.

Na Stadionie Wrocław może zasiąść ok. 42 tys. osób. Dotychczas odbyło się na nim ok. 50 imprez o charakterze sportowym i rozrywkowym, a od momentu otwarcia obiektu odwiedziło go ponad 1,5 mln widzów. Stadion był areną piłkarskich mistrzostw Europy w 2012 r., a obecnie swoje mecze rozgrywa na nim drużyna Śląska Wrocław.

źródło: www.wroclaw.pl
zdjęcie: stadionwroclaw.pl

logo footer