BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Ruszyła wiosenna kampania reklamowa Husqvarna

Trwa wiosenna odsłona kampanii reklamowej marki Husqvarna, światowego producenta wysokiej klasy urządzeń mechanicznych takich jak m.in. pilarki, wykaszarki, kosiarki i traktory ogrodowe przeznaczonych do pielęgnacji terenów zieleni przez cały rok. Tegoroczna kampania skierowana jest do właścicieli przydomowych ogrodów, ale także do użytkowników profesjonalnych i firm zajmujących się pielęgnacją terenów zieleni oraz zarządców komunalnych.


Działania obejmują promocje oraz akcje specjalne na takie produkty jak: pilarki, traktory, wykaszarki, podkaszarki, Ridery oraz kosiarki automatyczne Automower®. W tym roku także trwają aktywności związane z 20-leciem konceptów kosiarek automatycznych Automower® oraz 30-leciem produktów typu Rider.

Rozpoczął się kolejny sezon sprzedaży, który w naszej branży jest kluczowym okresem w roku. Dla naszych klientów przygotowaliśmy liczne działania promocyjne, które jak co roku wspieramy działaniami reklamowymi oraz aktywnościami public relations, powiedział Krzysztof Wardęga, Dyrektor Zarządzający Husqvarna Poland.

Działania marketingowe wspiera trwająca kampania reklamowa. Spoty emitowane są w największych polskich stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje stacje, takie jak: TVP, Polsat, TVP Tematyczna, Polsat MIX (Polsat 2, Polsat News, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Czwórka, ATM Rozrywka, BBC Knowledge itp.) oraz TVN MIX (TVN7, Puls TV, TTV, Puls 2).

W tegorocznych odsłonach konsumenci zobaczą dwa spoty prezentujące produkty: pilarki oraz kosiarkę automatyczną Automower®. Tegoroczne spoty komunikacyjne prezentują jak ważne są drobne, dopracowane detale i szczegóły w maszynach Husqvarna. W punktach dilerskich Husqvarna na terenie całego kraju są także dostępne spójne z kampanią liczne materiały informacyjne, takie jak np.: plakaty, minikatalogi, woblery reklamowe, naklejki oraz nakładki promocyjne. Ponadto, jak co roku, w wydaniach gazet ogólnopolskich insertowany był specjalny dodatek reklamowy produktów Husqvarna objętych specjalną ofertą - Direct Mailing.

Równolegle prowadzona jest kampania reklamowa dla użytkowników maszyn profesjonalnych w tym dla firm zajmujących się kształtowaniem i pielęgnacją zieleni. W największych pismach branżowych (Zieleń Miejska, Communal Manager, Administrator itp.) będzie można odnaleźć kreacje reklamowe wykaszarek oraz kosiarek z przednim urządzeniem tnącym. Działania wspierane są bannerami reklamowymi na portalach branżowych oraz insertowaniem mini-katalogów w wiosennych wydaniach pism zajmujących się tematyką pielęgnacji terenów zieleni.

Husqvarna online

Od połowy kwietnia ruszyła akcja internetowa wraz z portalem Zumi.pl, która jest kontynuacją projektu z poprzednich lat. Do 15 sierpnia potrwa także intensywna kampania promocyjna marki Husqvarna w Internecie. W ramach działań online prowadzone będą: kampania zasięgowa na portalach WP.pl i Onet.pl, kampania kontekstowa Ogród, aktywności Mobile oraz Performance z targetowaniem do grupy docelowej. Użytkownicy spotkają się z kreacjami reklamowymi kosiarki automatycznej Automower 330X, promocji wykaszarek, a także oferty "raty 0%" na kosiarki i traktorki.

Husqvarna niestandardowo

W ramach prowadzonych aktywności public relations i wydarzeń specjalnych Biuro Prasowe jeszcze wiosną rozpocznie komunikacja zapowiadająca międzynarodowe mistrzostwa dla zawodowych strażaków.

Już trwają prace związane z organizacją TFA & FCC Husqvarna Poland 2015. Jak co roku zarejestrowanych jest ok. 300 zawodników. Najlepsi z Polski i ze Świata będą rywalizować o tytuł Najtwardszego Strażaka. Na bieżąco prowadzona będzie komunikacja związana z tym wydarzeniem. Zapraszamy zatem w czerwcu do Torunia na niecodzienne zmagania strażaków, gdzie od 25-27 czerwca będzie można oglądać to wyjątkowo widowiskowe wydarzenie, powiedziała Marta Winiarek-Miętus, Rzecznik Prasowy Husqvarna Poland.

źródło i zdjęcie: Husqvarna AB

logo footer