BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Agencja Fresh Brand Design dla Euro Poznań 2012

Agencja Fresh Brand Design przygotowuje materiały prezentacyjne dla Euro Poznań 2012, spółki odpowiedzialnej za promocję Euro 2012 i budowę stadionu miejskiego w stolicy Wielkopolski.

W ramach projektu agencja odpowiada za wizję i kreację materiałów promocyjnych. Realizacja jest dość nietypowa, ponieważ dotyczy promocji obiektu, który dopiero powstaje. Stadion Miejski w Poznaniu finalnie ma być bowiem oddany do użytku dopiero w czerwcu 2010 roku.

Materiały na Euro 2012 zostały jednak przygotowane już teraz, aby możliwe było rozpoczęcie działań mających na celu pozyskanie sponsorów obiektu, jak i również sprzedaż powierzchni użytkowej. Z punktu widzenia kreacji o wiele trudniejszym zadaniem jest pokazanie wizji, obrazu przyszłości, mówi Adam Michańków - Strategic Director Fresh Brand Design.

W ramach projektu związanego z Euro 2002 przygotowano ciekawe foldery reklamowe i nakręcono film promujący nowy obiekt. W materiałach zawarto nie tylko przekaz czysto informacyjny, ale również przedstawiono emocjonalne aspekty związane ze stadionem oraz jego znaczenie dla mieszkańców Poznania.

Na potrzeby projektu przygotowana została także specjalna wersja „gwiazdki”, będącej symbolem promocyjnym miasta Poznania.

źródło: www.mediafm.net
zdjęcie: www.mmpoznan.pl

logo footer