BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Sportowe emocje z Schüco na Tennis Archi Cup 2017

W dniach 2-4 czerwca 2017 roku w poznańskim klubie tenisowym Kortowo odbyły się XXVII Mistrzostwa Polski Architektów w Tenisie. To największe tego typu wydarzenie w Polsce, podczas którego architekci mogą wspólnie stawiać czoła sportowym wyzwaniom, a także wymieniać się doświadczeniami. W tym roku jednym ze sponsorów była firma Schüco.

Tegoroczna impreza Tennis Archi Cup zgromadziła rekordową liczbę 90 architektów, którzy podczas trzydniowej imprezy rywalizowali o nagrody w turniejach rozgrywanych w czterech kategoriach: mężczyźni open, mężczyźni 45+, mężczyźni 55+ i kobiety open. Podczas rozgrywek singlowych i deblowych amatorzy dyscypliny doskonalili swoje umiejętności poprzez współzawodnictwo, natomiast wszyscy ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z tym sportem mieli okazję wziąć udział w treningu tenisowym w ramach Akademii Tenisa. Emocjonujące wydarzenie było jednak nie tylko okazją do świetnej zabawy, ale również poszerzenia wiedzy i wymiany zawodowych doświadczeń.

Firma Schüco, jako światowy lider w zakresie systemów zrównoważonych powłok budynków była jednym ze sponsorów i partnerów wspierających imprezę. Współpraca i dialog z architektami to jedno z założeń strategicznych rozwoju marki, która dostarcza innowacyjnych rozwiązań na miarę wyzwań, jakie stawia przyszłość budownictwa.

Sport i architektura

Podczas trzydniowych rozgrywek Tennis Archi Cup firma Schϋco dostarczyła wszystkim uczestnikom dodatkowych atrakcji. W ramach konkursu wiedzy uczestnicy musieli wykazać się znajomością rozwiązań oferowanych przez markę, a podczas zabawy na korcie tenisowym – niezwykłą precyzją. Na terenie Kortowa uczestnicy mogli także obejrzeć wystawę rozwiązań Schϋco i zasięgnąć fachowej konsultacji. Gorące emocje, jakie towarzyszą współzawodnictwu, można było schłodzić napojem w barze lodowym Schüco.

W firmie Schüco wierzymy, że zdrowa sportowa rywalizacja budzi motywację do doskonalenia – również w dziedzinie zawodowej. Staramy się wspierać naszych partnerów na wszystkich polach aktywności, nie tylko poprzez dostarczanie rozwiązań, technicznego know-how czy fachowego serwisu, lecz także pozytywnych emocji. Dla nas spotkania takie jak Tennis Archi Cup to również doskonała platforma wymiany wiedzy i doświadczeń w przyjemnej atmosferze sportowej rywalizacji, mówi Andrzej Polijaniuk, Dyrektor ds. Produktu i Marketingu w firmie Schüco.

Wspieranie sportu to jeden z filarów, na których opiera się tradycja marki Schüco. Już od lat sponsoruje ona wiele dziedzin sportu, które oddają wartości towarzyszące także projektowaniu budynków. Namacalnym symbolem aktywności firmy w zakresie realizowanego przez nią programu Schϋco Sports jest stadion Schϋco Arena, na którym na co dzień gra zespół Arminia Bielefeld. Oprócz pasji, jaka towarzyszy rozgrywkom piłkarskim, firma Schüco wspiera również precyzję golfistów na całym świecie, a także pełne napięcia wrażenia towarzyszące właśnie rozgrywkom tenisowym. Dla marki Schüco wspólne przeżywanie sportowych emocji łączy ludzi i jest punktem wyjścia do zespołowej współpracy o lepsze jutro budownictwa.

źródło i zdjęcie: materiały prasowe / Schüco

logo footer