BudownictwoB2B: OknaidrzwiB2B DachyB2B InstalacjeB2B WykańczanieB2B PrzegrodyB2B
 
 
Szukaj według województwa

Wybierz województwo:

 
 
Aktualności

Lech zagra na placu budowy

Po dziewięciu miesiącach piłkarze Lecha Poznań znów zagrają na własnym stadionie. W sobotę Kolejorz przy Bułgarskiej podejmie Cracovię, a mecz obejrzy 11,5 tysiąca kibiców. Byłoby ich zapewne więcej, gdyby nie wciąż trwający na stadionie remont.

Stadion przy Bułgarskiej wciąż jest przebudowywany, by stać się jedną z aren Euro 2012. Aby umożliwić rozgrywanie meczów już teraz, organizatorzy i budowlańcy musieli wykonać szereg prac dla zapewnienia bezpieczeństwa kibicom.

- Musieliśmy przede wszystkim odgrodzić plac budowy trwałym dwumetrowym płotem od miejsc, którymi kibice będą się przemieszczać, i od trybun, gdzie zasiądą. Nie będzie dostępne trzecie piętro drugiej trybuny, bowiem prowadzone roboty wymagały rozebranie jednej z klatek schodowych, dlatego cały ten obiekt nie spełniał warunków wymaganych przez straż pożarną - tłumaczy kierownik budowy Andrzej Michalski.

Prawie gotowy


Tak wygląda stadion Lecha przed meczem w sobotę

Kibice poznańskiej drużyny, którzy przez ostatnie miesiące nie mieli okazji z bliska oglądać postępu prac budowlanych, teraz zobaczą całkiem odmieniony stadion. Nad trybunami zostały osadzone niemal wszystkie elementy stalowej konstrukcji zadaszenia. Wkrótce rozpocznie się proces nakładania na nią membrany, stanowiącej właściwy dach. Boczne trybuny osiągnęły już swoją planowaną wysokość, a obecnie trwają prace budowlane w narożnikach.

Kibiców czekać będą jednak pewne niedogodności. Niemal cały parking samochodowy przed stadionem jest wyłączony z użytkowania, dlatego organizatorzy apelują, by na mecz wybrać się komunikacją miejską.

Będzie komplet

Na pierwsze mecze wiosną będzie mogło wejść na stadion ok. 11,5 tysiąca kibiców. I tyle będzie w sobotę. - Wcześniej miejsce na stadionie zapewniło sobie około dziewięć tysięcy kibiców, którzy wykupili karnety. Do sprzedaży trafiło zatem niecałe 3 tys. biletów na mecz i wszystkie rozeszły się właściwie w jeden dzień - powiedział szef marketingu klubu, Michał Lipczyński.

źródło: tvn24.pl
zdjęcie: www.2012.org.pl

logo footer